Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на двигател на КуВе

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ремонт на двигател на КуВе

    Здравейте колеги,довечера ще започна да разглабям мотора за смяна на сегменти и лагери,въпроса ми е има ли нещо нетипично в този мотор за да внимавам.Няма да ми е първия ремонт,който правя,но не съм разглабял Алфа до сега.Предисторията е такава,че взех колата с този проблем(горенето на масло) със знанието,че ще я разглабям и мислех да е по нататък,но искам за Италфеста да е готова.Благодаря предварително.

    П.П.Колата е тази от подписа,а мотора е CF1.
    Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
    Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

  • #2
    Особенното е че зацепването на ремъка трябва да стане с пети
    AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
    http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
    Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
    BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

    Comment


    • #3
      Да за зацепването ми е ясно и петите ги имам,въпроса ми беше да не би да има нещо специфично и да поакам нещата
      Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
      Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
      Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

      Comment


      • #4
        Спазвай идеална чистота,стягай всичко с предписаните моменти!!!Ако имаш съмнения за нещо по добре питай-не бързай!

        Comment


        • #5
          Е това за чистотата е ясно,аз съм работил в автосервиз и както писах по-горе няма да ми е първия ремонт,но не съм разглабял Алфа.Вчера стигнах само до капака,колекторите и рейката,понеже нямах торкс за болтовете на главата,но днес трябва да извадя буталата и да видя вала в какво състояние е.
          Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
          Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
          Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

          Comment


          • #6
            Обърни се към колегата oem, имаше специфичност в обслужването на главата със слагането на гумичките. Успех!
            Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

            Comment


            • #7
              Съвет от мен купувай само хубави чарколяци
              sigpic
              33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
              Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
                Обърни се към колегата oem, имаше специфичност в обслужването на главата със слагането на гумичките. Успех!
                Благодаря,но мисля да дам главата да ми напаснат клапаните на стенд,понеже мога да шлаифам клапани,но искам всичко да е както трябва.

                Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
                Съвет от мен купувай само хубави чарколяци
                И това е ясно,сега работя в магазин за авточасти и фирмата е вносител на всички части,които предлагаме и знам,че слагам най-доброто на българския пазар.
                Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                Comment


                • #9
                  Здравейте,имам един въпрос малко извън темата,но да питам тук.С колко перки на радиатора трябва да е КуВе-то понеже предишния собственик е такъв мондарин,че няма на къде и ми се струва,че е преправяна тая част и има само една перка,но стои доста неестествено,та дали не би трябвало да са две.
                  Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                  Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ivailo rachev Покажи съобщение
                    Здравейте,имам един въпрос малко извън темата,но да питам тук.С колко перки на радиатора трябва да е КуВе-то понеже предишния собственик е такъв мондарин,че няма на къде и ми се струва,че е преправяна тая част и има само една перка,но стои доста неестествено,та дали не би трябвало да са две.
                    Оригинално е с 1 голяма перка която е с дифузьор.
                    Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                    ех.. Малкото КуВе
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
                      Оригинално е с 1 голяма перка която е с дифузьор.
                      Благодаря,точно по този начин е с 1 голяма перка и с дифузьор.
                      Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                      Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                      Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                      Comment


                      • #12
                        Мога да кажа,че е хубаво като правиш ремонт да прегледаш и замиеш масления сепаратор (на капака на клапаните),маркучите от него до дросела, самия дросел,моторчето за празен ход (внимавай с гарнитурката, трудно се намира) , да прегледаш гумените маркучи след дебитомера, да огледаш вакум маркуча към сервото.
                        Вече зависи паричките: Чистене дюзи.
                        Също така ако някоя от гарнитурите смукател/изпускател ти изглежда добре пак я смени за да няма 2-на работа.
                        Прегледай бобини и кабели и ги напръскай с контактен спрей преди да ги монтираш.

                        За части по мотора всеки сам си избира.(сегменти и лагери)
                        Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                        ех.. Малкото КуВе
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Сега виждам темата и ако не си го сглобил още направи и един хонинг на цилиндрите. В краен случай ги мини с шкурка 100-120 с въртеливо-постъпателни движения. Идеята е да се надраскат цилиндрите . Огледай някоя нова риза и ще добиеш представа за какво говоря. Лъскавите цилиндри са бич за мотора. Почисти добре и каналите за сегментите на буталата от нагар, за да не се счупят новите.
                          огледай много внимателно за ръб в горната част на цилиндрите. Ако има, трябва да го махнеш, пак със стъргане. Иначе вероятността да бият там сегментите с новите лагери и да ги счупят е голяма.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
                            Мога да кажа,че е хубаво като правиш ремонт да прегледаш и замиеш масления сепаратор (на капака на клапаните),маркучите от него до дросела, самия дросел,моторчето за празен ход (внимавай с гарнитурката, трудно се намира) , да прегледаш гумените маркучи след дебитомера, да огледаш вакум маркуча към сервото.
                            Вече зависи паричките: Чистене дюзи.
                            Също така ако някоя от гарнитурите смукател/изпускател ти изглежда добре пак я смени за да няма 2-на работа.
                            Прегледай бобини и кабели и ги напръскай с контактен спрей преди да ги монтираш.

                            За части по мотора всеки сам си избира.(сегменти и лагери)
                            Ооо благодаря,масления сепаратор го бях забравил и така щях да затворя мотора.Иначе миналата седмица свалях дросела и чистих него,стъпковото и съм прегледал всички буксички,маркучи и всичко което може да е заминало.Дюзите в сряда свалях цялата рейка и бяха закачени на стенд и изчистени на ултразвук.Преди да го затворя ще напръскам всички възможни букси със контактен спрей.Парите не са ми много в излишък,но толкова се привързах към тази кола,че ще си дам последното левче за нея,понеже искам тази кола да стане перфектно.Вчера дадох главата за смяна на гумички,напасване и шлайф на клапани и челен шлайф на главата.

                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Сега виждам темата и ако не си го сглобил още направи и един хонинг на цилиндрите. В краен случай ги мини с шкурка 100-120 с въртеливо-постъпателни движения. Идеята е да се надраскат цилиндрите . Огледай някоя нова риза и ще добиеш представа за какво говоря. Лъскавите цилиндри са бич за мотора. Почисти добре и каналите за сегментите на буталата от нагар, за да не се счупят новите.
                            огледай много внимателно за ръб в горната част на цилиндрите. Ако има, трябва да го махнеш, пак със стъргане. Иначе вероятността да бият там сегментите с новите лагери и да ги счупят е голяма.
                            Аз доста пъти съм виждал и износени и перфектни цилиндри и знам за какво говориш.Още не съм извадил буталата,но вчера като отлюпих главата на пръв поглед видях,че хонинга е тръгнал да си заминава,така че ще им направя нов хонинг на цилиндрите.По-късно ще отида да доразглобя каквото има още и да сменя лагери и сегменти и утре ще ми е готова главата,също утре ще ми пратят и петите за зацепване и до средата на седмицата ще се постарая да я изкарам,че малко зор ми идва на работа и после при колата.
                            Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                            Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                            Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                            Comment


                            • #15
                              Здравейте колеги,вчера извадих буталата и положението никак не е розово.Колата е била прегрявана най-вероятно ще ви пусна снимки на сегментите да видите за какво става на въпрос.Видимо има леко износване на цилиндрите,но ръб няма.Биелните лагери са доста зле,но вала е незасегнат.Притеснява ме,че по една гърбица на двата вала на първи цилиндър си е тръгнала,не е в крайна фаза,но има износване.Днес чакам главата да стане готова и да ми донесат петите и утре или в сряда трябва да го събера и да запаля.Посъветвайте ме как най-добре да разработя двигателя за да си легнат сегментите както трябва.Ето и снимките.
                              Attached Files
                              Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                              Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                              Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                              Comment

                              Working...
                              X